kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Urządzanie domu. Jakie meble i akcesoria kupują Polacy?
2015/4/2 23:50:00

Wnętrze mieszkania czy domu bardzo wiele mówi o jego mieszkańcach - niczym lustro odbija naszą osobowość. Nic dziwnego, że chcemy otaczać się przedmiotami, które się nam podobają. Jakie zwyczaje zakupowe odnośnie urządzania domu mają Polacy, sprawdził Westwing Home & Living.

Aż 96% rodaków deklaruje, że urządzanie mieszkania lub domu, sprawia im przyjemność – tak pokazują wyniki badania Mój Dom przeprowadzonego przez Westwing Home & Living. W opinii 65% ankietowanych oferta firm związanych z wyposażeniem wnętrz jest bardzo szeroka, dzięki czemu z łatwością można znaleźć meble i dodatki dekoracyjne do domu, które odpowiadają indywidualnym oczekiwaniom.

Jak pokazują wyniki sondażu niemal połowa Polaków (46%) często kupuje rzeczy do wyposażenia domu pod wpływem impulsu. Taki sam procent ankietowanych deklaruje, że nie zdarzyło im się kupić przedmiotu, który nie pasowałby do wystroju ich mieszkania.

– Oferta rynkowa w branży wyposażenia wnętrz jest bardzo szeroka. Ponadto większość sklepów daje możliwość zwrotu towarów, a firmy prześcigają się w oferowaniu coraz korzystniejszych warunków zwrotu: wydłużenie czasu, w jakim można odesłać towar, koszty z tym związane – oferta wielu firm zawiera przesyłkę i zwrot gratis. To powoduje, że kupowanie – nawet przez internet – staje się bezpieczne. Dzięki temu Polacy decyzje o zakupie nowych produktów do domu podejmują coraz śmielej. Na przestrzeni lat zmieniło się także nasze spojrzenie design. Dostęp do światowych marek, szeroka i ogólnodostępna informacja na temat najnowszych trendów w branży home & living sprawiły, że Polacy zaczęli interesować się aranżacją wnętrz. Kupując meble czy dodatki dekoracyjne do domu nie kierują się już tylko własnym instynktem, ale również posiadaną wiedzą na temat światowego i rodzimego wzornictwa. To zaś przekłada się na ich zadowolenie z decyzji zakupowych – mówi Przemysław Kowalewski, założyciel i dyrektor generalny Westwing Polska.

Wyniki badania pokazują, że Polacy bardzo chętnie wybierają drobne dekoracje i produkty do wyposażenia wnętrz na prezent dla rodziny i przyjaciół – robi to 79% ankietowanych.

– Rzeczy do domu – klimatyczne dekoracje czy efektowne dodatki – to niemal zawsze trafiony prezent. Jeśli niewiele wiemy o osobie, którą chcemy obdarować, można wybrać coś neutralnego, jak filiżanki, świece zapachowe, ozdobne poduszki czy komplet kieliszków do wina. Jeśli zaś szukamy prezentu dla kogoś bliskiego, warto pomyśleć o wyjątkowej narzucie na łóżko, wpisującej się w styl danego wnętrza lub pięknym komplecie pościeli – dodaje Marta Suchodolska, Dyrektor ds. Stylu, Westwing Polska.



()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: dom, mieszkanie, urządzanie mieszkania, wnętrza


 


 


 
Przepis dnia: Pavlova biała z kiwi

Uzależnia i powoduje, że ci którzy szukali dotąd zastosowania dla "nadmiarowych" białek, mają problem co zrobić z żółtkami.»